Zápis z členské schůze BD Čéčova 13, Č. Budějovice ze dne 13. 11. 2017

27.11.2017 12:12

 

 

Z Á P I S     Z    Č L E N S K É     S C H Ů Z E   

 BD Čéčova 13, České Budějovice

 ze dne 13. listopadu 2017

 

 

 

Program:     1. Zahájení členské schůze

                   2. Zpráva o hospodaření družstva

                   3. Zpráva o činnosti představenstva

                   4. Zpráva o členské základně

                   5. Zpráva kontrolní komise

                   6. Diskuse

                   7. Závěr

 

                           

1)      Zahájení členské schůze -                    počet zúčastněných členů – 46

 

Vedení schůze se ujala p. Ing. Marie Kučerová

Program členské schůze BD byl jednohlasně schválen všemi přítomnými členy.

 

 

2)     Zpráva o hospodaření  Bytového družstva Čéčova 13, ČB  k  30. 9.2017 –

      p. Ing. Marie Kučerová

 

 

Bylo hlasováno o převedení Hospodářského výsledku za rok 2016 do Fondu    oprav                             

Pro     49 členů          proti  0 členů                 zdrželo se   0 členů

 

K 13. listopadu 2017 nemáme v družstvu dlouhodobé neplatiče. Každý člen BD má možnost nahlédnout do dokumentů o hospodaření v kanceláři BD.

 

 

3)    Zpráva o činnosti představenstva – p. Zbořilová

Přehled  prací provedených v BD Čéčova 13, ČB za rok 2017

 

a)     Byla provedena oprava topení - čerpadla – firma Dlouhý.

b)    Vymalování sklepů, nátěr podlah, osazení nových stojanů na kola.

c)     Oprava a seřízení oken v celém domě.

d)    Byla provedena identifikace jízdních kol v kolárnách, vyřazení starých a nepotřebných kol.

e)     Opraveny dešťové svody – havárie, oprava a vymalování prostorů šaten u všech poškozených bytů.

f)      P. Kotalík provedl revizi hasicích přístrojů a vystavil doklad o provozuschopnosti všech hasicích přístrojů a hydrantů, již upravil, co chybělo.

g)     Několikrát do roka byl vyměněn zámek u vchodových dveří – magnet.

h)    Výměna potrubí teplé vody z podzemní šachty k měřidlům.

i)       P. Hnilička provedl konzervaci obložení na domě.

j)       Výměna nových čidel ve sklepích a vestibulu.

k)    Oprava domácího telefonu – výměna mikrofonu hlavního spínače telefonu.

l)       Magistrát města obnovil žluté označení – zákaz parkování u vjezdu do našeho domu.

m)  Havarijní oprava teplé vody ve sklepě č. 2 – firma Šetina.

n)    P. Jána provedl kontrolu televizních antén.

o)    Jednání ohledně nové vyhlášky o požární bezpečnosti – p. Karda – postupně plníme doporučené body – označení prvního a posledního schodu bezpečnostní žlutou páskou

-         doplnění nových 5 ks hasicích přístrojů

-         označení hlavního vedení teplé a studené vody

-         označení výtahů – který slouží a neslouží k evakuaci osob – firma KONE

-         oprava zpětné klapky hlavního přívodu teplé vody před čerpadlem z důvodu velké spotřeby tepla – teplárna

-         nouzová světla – výměna baterií – zajistí p. Šerý.

p)    Mnoho nových obyvatel našeho domu – prodej a pronájem několika bytů. Vedeme evidenci všech obyvatel – jak členů BD, tak nájemníků.

 

Ing. M. Kučerová vysvětlila špatný stav stoupaček, které bude potřeba rekonstruovat.  Nákladná výměna výtahů, o které se uvažovalo na minulé členské schůzi, bude přesunuta do dalšího období.  

 

Hlasovali jsme upřednostnit investici do oprav stoupaček v případě nutnosti

Pro   49 členů                       proti   0 členů                 zdrželo se   0 členů

 

 

 

4)     Zpráva o členské základně k 31. 10. 2017  – p. Fojtlová – evidence členů BD

 

-         V našem domě je 134 nahlášených členů, noví členové 3 z dědictví a 8 členů, co byty nově koupili. 13 bytů v domě je pronajímáno.

-         Od minulé členské schůze se hodně změnila členská základna.

-         Je nutné vhodit do schránky BD na lístečku svá jména, telefonní čísla, e-mailové adresy, stejně tak i nájemníků, pro případ havárie v domě.

-         V domě se platí za služby za osobu – výtah       35,- Kč

                                                            osvětlení 50,- Kč

                                                            úklid       30,- Kč

Někteří členové družstva tento celkový poplatek 115,- Kč/osobu za služby neplatili, proto Ing. M. Kučerová navrhla, aby tento poplatek za služby byl placen vždy 1x za byt a dále podle členů nahlášených v bytě.

Bylo hlasováno, že všichni musejí tento poplatek alespoň 1x za byt zaplatit

Pro    47 členů                   proti    0 členů                    zdrželi se  2 členové

-         Před pronájmem bytu je nutno předem nahlásit: počet osob, jejich jména, datum narození, telefonní čísla. Povinností podnájemníků je komunikovat s členem družstva o činnostech v domě.

-          

 

5)    Zpráva kontrolní komise  BD – p. Hejpetrová

 

Za uplynulý rok vykonávala KK činnosti, které jí ukládají stanovy družstva:

-         Inventarizaci drobného majetku BD.

-         Kontrolu pokladní knihy a hotovosti v průběhu a na konci kalendářního roku.

-         Členky KK byly představenstvu družstva k dispozici na pravidelných měsíčních schůzkách – jen s poradním hlasem.

-         KK nebyl za uplynulý rok podán žádný písemný podnět k řešení.

-         V souvislosti se zmíněnými nesrovnalostmi v některých platbách provede kontrolní komise (po dohodě s představenstvem BD Čéčova 13) kontrolu podle seznamů ze Správy domů.

 

 

6)    Diskuse a závěr – p. Ing. Marie Kučerová

-         1. středu v měsíci se schází představenstvo, ale bylo doporučeno jít s náměty a vzniklými problémy za představenstvem ihned, nečekat.

-         Do schránky družstva dát jména, telefonní čísla i emailové adresy členů družstva i nájemníků – p. Kardová udělá nový seznam.

-         Na nástěnce se vyvěsí pravidla k rekonstrukcím bytů (vše vychází ze stanov družstva).

-         Byl vznesen dotaz, zda by šlo splatit dříve zbytek úvěru ze spořicího účtu, ale prý by se při dřívějším splacení platila sankce.

-         P. Drajerová z 9. patra a p. Tesařová z 11. patra si stěžovaly na vylévání znečištěné vody a vyhazování odpadků z oken nad nimi na severovýchodní straně domu bytu 2+1.

-         P. Habichová upozornila na to, že se opakovaně vyskytují odpadkové pytle za dveřmi bytů do rána, ze kterých jde zápach a vzniká tam špína.

-         Lidé, kteří provádějí rekonstrukci, nechávají po sobě na chodbě nepořádek. Každý člověk by si měl toto po sobě uklidit! Rovněž i po svých pejscích!

-         Stížnost na to, že z domu mizí nové letáky, zřejmě to někdo bere a odváží hromadně do sběru. Bude prováděna kontrola množství letáků v platném období.

-         Všichni bychom měli zavírat popelnice a věnovat větší pozornost třídění odpadů.

-         Budeme dbát všeobecně o větší pořádek v domě a v okolí domu. Každý by měl po sobě zanechávat pořádek.

-         Byl pochválen i pan Glomba za jeho práci a kontrolu, že se v domě nepohybují cizí lidé a hlídá i členskou základnu.

 

 

 

 

Zápis provedla: Ing. Davidová Šárka

 

 

Kontrolu zápisu provedl:

 

Za kontrolní komisi:                                  Za představenstvo:

 

 

Ověřovatelé:

 

 

V Českých Budějovicích dne 13. listopadu 2017

 

 

 

Kontakt

Bytové družstvo Čéčova 13

bdcecova13@seznam.cz

Čéčova 688/13
České Budějovice 3
370 04

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode